tirsdag den 18. februar 2014

Biotop 5 - Landart

Den 17. februar.. Dejlig solskinsvejr..

Kom ud i naturen.Var ved Åbæk strand.
Åbæk Strand
Sidder på en træstubbe og kigger i sandet
Jeg får ideer
Mange ideer
Landart
Landart
Dansende kvinde
Dansende kvinde med store bryster
Mine hænder falder naturligt i sandet
Former, former
Kvindelige former
Dansende kvinde med kvindelige former
Øjne - øjne af muslingeskaller
Hår - hår af tang
Næse - næse af sten
Mund - mund af en stor muslingskal
Sidder på en træstubbe og kigger på den dansende kvinde med store bryster







2 kommentarer:

  1. Hej Trine

    fine aktiviteter du har valgt, jeg mangler dog at du begrunder dine valg med udgangspunkt i noget pædagogisk litteratur eks. når du skriver om dine "pædagogiske overvejelser ind i "Bål-aktivitet" med børnehavebørn"

    Vh Claus

    SvarSlet
  2. Hej.
    Tak,det vil jeg se på når jeg lige får tid til det.

    K. Trine

    SvarSlet

Her kan du skrive en kommentar til mit arbejde