søndag den 9. februar 2014

Leropgave - formning af genstande

Til seminar indkald den 7. februar 2014 fik vi til opgave at lave to forskellige ting med ler.
1: En funktionel ting
2: En æstetisk ting

Mine bud på de to ting ser således ud.

Først ville jeg prøve at arbejde med de ler-teknikker vi lærte til indkald.

Pladeteknik - hvor man ruller leret ud
 Først ville jeg lave en mobil holder - men fortrød undervejs - men således så min foreløbig holder ud
Forsøg 1 - Mobilholder
 Hygger ;)

Pølseteknik 

 Fandt ud af, at jeg ville lave en tekande/flødekande

For at sætte hank på, har jeg brugt slikker.
Slikker er en blanding af vand og ler.
Det indtil videre færdige resultat - nu skal det tørre
Den funktionelle ting
 Min æstetiske ting blev til en kvinde med fokus på kvindens former.
Vi kvinder er jo beriget med nogle dejlige former og dem ville jeg da lige sætte fokus på!  :)))



Kvinden og hendes former

Har forsøgt at lave et ansigt

Hår har jeg ridset ned i leret. 

En kvinde med bryster og røv så det batter! 

Nu skal de to ting tørre og så tager jeg det med næste seminar indkald den 21. februar 2014

2 kommentarer:

  1. Hej wau du er da go' fed kande og bysten med de store.... fordele!

    Der er da hyggeligt ikke?

    SvarSlet
  2. Jo, det har været rigtig hyggeligt :D

    Ja meget store fordele haha

    SvarSlet

Her kan du skrive en kommentar til mit arbejde